روش های برای بدست آوردن بیت کوین به صورت آنلاین

آموزش بدست آوردن بیت کوین

1- خودتان بیت کوین استخراج کنید

اولین راه برای بدست آوردن بیت کوین این است که خودتان بیت کوینتان را از معادن بیت کوین استخراج کنید . در سال 2009 به ازای هر بلاکی که ( که به طور متوسط هر ده دقیقه به وجود می آید ) و عملیات استخراج بر روی آن انجام می شد، به آن شخص خوش شانسی که میتوانست مسئله محاسباتی بلاک را حل کند و رمز بلاک را پیدا کند 50 بیت کوین به عنوان پاداش از طرف شبکه داده می شد. در سال 2016 این پاداش به ازای هر رمزگشایی از بلاک به 25 بیت کوین و در سال 2017 به ازای هر بلاک به 12.5 بیت کوین رسید . این روند کاهشی بیان گر آن است که هر چهار سال یک بار میزان پاداش به نصف کاهش می یابد اما این موضوع را هم بیاد در نظر گرفت که قیمت یک بیت کوین نیز با توجه به سال های قبل ، یک روند صعودی را در پیش گرفته است .

در حالی که روند استخراج و پاداش بیت کوین همچنان ادامه دارد ولی برخی مسائل در بدست آوردن بیت کوین از این طریق وجود دارد که قابل تامل است که از جمله آن مسائل عبارت اند از :

– سختی شبکه بیت کوین به نسبت سال های گذشته رشد چشمگیری داشته و همیشه در حالت افزایشی بوده است . این موضوع بیانگر این مطلب است که بدون داشتن تجهیزات قدرتمند محاسباتی عملا توان رقابت با سایر استخراج کنندگان و بدست آوردن بیت کوین از این طریق بسیار سخت و در برخی موارد غیر ممکن خواهد بود .
– معادن غیر قابل استفاده شده اند.
– به امید گرفتن پاداش بیت کوینی استخراج کنندگان مجبورند قدرت محاسباتی خود را در یک محل که استخر نامیده تجمیع کرده و به منظور استخراج با توان محاسباتی بالا متحد شوند یا از خدمات کاوش ابری استفاده کنند .
– مواقعی وجود دارد که ضروریست قبوض برق و انرژی مصرفی را از میزان پاداش بیت کوینی بدست آمده پرداخت نمود .
با وجود همه این عوامل هنوز استخراج بیت کوین در فاز های صنعتی سود آور تلقی می شود . و این موضوع بیان گر آن است که حرکت رو به جلویی برای استراتژی آینده کسب درآمد از طریق بیت کوین وجود دارد .

2- با بیت کوین کار کنید و بیت کوین بدست بیارید .

اگر استخراج بیت کوین گزینه مناسبی برای شما نیست . شما میتوانید در اینترنت کارهای هایی را که میشود با بیت کوین یا بقیه ارزهای رمزنگاری شده انجام داد را جست و جو کنید. خدمات زیادی وجود دارد که فرصت مناسبی را محیا میکند که با کریپتوکارنسی ها کار کرد و بیت کوین یا ارزهای رمزنگاری شده دیگر را بدست آورد . شما میتوانید برخی کارها را در وب سایت https://coinality.com پیدا کنید یا با جستوجوی عبارت Jobs4Bitcoin در https://www.reddit.com درخواست های کار را ببینید. شما میتوانید به صورت فریلنسری و آنلاین کار کنید و به ازای انجام آن کار بیت کوین بگیرید. برخی از استارتاپ ها و شرکتها مانند https://www.overstock.com علاقه مند هستند گزینه های پرداختی جدیدی مانند بیت کوین را در اختیار مشتریانشان قرار دهند شما نیز میتوانید اجناس خود را بفروشید و در ازای آن بیت کوین تهیه کنید .

3- ارائه محصول و گرفتن بیت کوین

یک راه دیگر بدست آوردن بیت کوین به صورت آنلاین این است که شما محصولتان را به فروش برسانید اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید یا شرکت بازرگانی هستید که میخواید محصولات خود را به تمام نقاط جهان ارسال کنید بیت کوین بهترین پیشنهادی است که میتوان در ازای ارائه محصول به مشتری از آن جهت پرداخت وجه استفاده کرد .

4- استفاده از وب سایت های کسب درآمد کلیکی

یک راه دیگر برای بدست آوردن مقداری ساتوشی استفاده از وب سایت های کلیکی یا بازی های آنلاین است . در این روش شما به طور مثال هر 5 دقیقه بر روی تاس کلیک می کنید و شانس خود را برای بدست آوردن مقداری ساتوشی که واحد کوچک بیت کوین است امتحان می کنید یا بازی می کند و در صورت بدست آوردن امتیاز لازم ساتوشی مورد نظر به حساب شما پرداخت می شود . گرچه این کار ارزش زمان و انرژی را که پای این کار می گذارید را ندارد و مقدار بدست آمده در صورت اینکه به طور شبانه روزی این کار را انجام دهید ممکن است هزینه های تمام شده این کار را نیز تحت پوشش قرار ندهد .

5- بدست آوردن بیت کوین با خرید و فروش در بازارهای مالی

یکی دیگر از راه های نسبتا خوب بدست آوردن بیت کوین این است که وارد بازارهای خرید و فروش بیت کوین شوید و از خرید و فروش بیت کوین و نوسانات که رخ می دهد به نفع خود استفاده کنید اما این کار قطعا بدون داشتن دانش کافی در این زمینه امکان پذیر نیست و ممکن است خطرات زیادی را برای سرمایه تان در صورت عدم آگاهی کافی بوجود آورد. برای این کار شما نیاز به آموزش های تحلیل بازار سرمایه و تحلیل های فاندامنتال و آشنایی کامل به سیستم کریپتوکارنسی ها دارید . پس از آن می توانید با مقدار کمی سرمایه این کار را آزمایش کنید و در صورت اینکه مطمئن شدید اعتماد به نفس کاملی دارید می توانید کار خودتان را توسعه دهید.

لیست بهترین سایت های کسب بیت کوین رایگان

آموزش کسب درآمد با سایت “ای ادز” (a-ads)

کسب درآمد بیت کوین از سایت فری بیت کوین FreeBitcoin

آموزش کسب درآمد بیت کوین با سایت BTCCLICKS

آموزش ساخت حساب کوین پت و کسب درآمد رایگان از coinpot

کسب بیت کوین رایگان از سایت کلیکی ads4btc

کسب بیت کوین رایگان با نصب افزونه سایت بیتر آی او bitter.io

سلب مسئولیت مانیتورینگ تایم لاین پلاس

تایم لاین پلاس یک سیستم مانیتورینگ است نه معرفی سایت های معتبر پس این سایت هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده‌ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر می‌کنید نمی‌توانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه‌ها جداً بپرهیزید. همه بنرها و پیوندها در اینجا فقط تبلیغات هستند. ما هیچ تبلیغی را تأیید یا تضمین نمی کنیم.
[بیشتر…]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *